Законодавство
Як визнаватимуть результати підвищення кваліфікації держслужбовців?
Набрав чинності наказ Національного агентства України з питань державної служби «Про затвердження Порядку визнання документів та результатів навчання за програмами підвищення кваліфікації, а також участі у заходах з обміну досвідом» від 12 грудня 2019 р. № 227-19.
Для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування встановлено процедуру визнання:
- документів про підвищення кваліфікації, виданих установами/організаціями/закладами, які провадять освітню діяльність із підвищення кваліфікації без відповідної ліцензії та/або за неакредитованими загальними професійними (сертифікатними) програмами підвищення кваліфікації;
- результатів навчання за сертифікатними програмами підвищення кваліфікації у закладах освіти за кордоном, за програмами підвищення кваліфікації;
- результатів участі у заходах з обміну досвідом в Україні та за кордоном.
Процедуру визнання проводить служба управління персоналом центральних, місцевих органів виконавчої влади, інших державних органів, структурний підрозділ з питань кадрового забезпечення органів місцевого самоврядування, у якому працює державний службовець, посадова особа місцевого самоврядування.
Документи про підвищення кваліфікації, видані установами/організаціями/закладами, що провадять освітню діяльність із підвищення кваліфікації відповідно до ліцензії та/або за акредитованими загальними професійними (сертифікатними) програмами, не потребують визнання і підтвердження.
У разі визнання документів та результатів навчання за програмами, а також участі у заходах з обміну досвідом учаснику професійного навчання нараховуються кредити Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи.
You must be logged in to post a comment Login