Connect with us

Законодавство

За несплату 340 грн на комунальні послуги відберуть субсидію

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 6 лютого 2019 р. № 62.

Положення про порядок призначення житлових субсидій, затверджене постановою Уряду від 21 жовтня 1995 р. № 848, доповнено п. 1-1, за яким Мінсоцполітики є головним розпорядником коштів держбюджету для виплати пільг і житлових субсидій громадянам у грошовій формі.

Житлова субсидія не призначається, якщо підрозділом соцзахисту виявлено прострочення заборгованості в сумі понад 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян у строк понад 1 місяць. Раніше для скасування субсидії необхідно було не менше 2 місяців прострочення. Проте ця норма не застосовується під час призначення субсидії громадянам на наступний період, якщо Мінсоцполітики не забезпечило фінансування житлових субсидій таким громадянам у грошовій формі (пп. 5 п. 6).

Уточненням до п. 17 встановлено, що перерахунок житлової субсидії в межах строку її призначення без звернення громадян здійснюється у разі зміни не лише виконавця, а  відтепер і управителя комунальної послуги, а також якщо змінився управитель багатоквартирного будинку (абз. 9).

Новою редакцією абз. 10 п. 17 зазначено, що перерахунок житлової субсидії може бути здійснений за зверненням одержувача з місяця звернення:

  • непрацюючим пенсіонерам, якщо розрахунок житлової субсидії проводився з урахуванням отриманої заробітної плати;
  • особам, які подають додаткові документи щодо уточнення розміру доходу, з урахуванням якого призначено субсидію;
  • непрацездатним непрацюючим особам, які проживають самі, щодо призначення житлової субсидії на понаднормову площу житла.

Положення доповнили новим п. 18-6 про те, що виплата субсидій здійснюється Мінсоцполітикою у грошовій формі:

  • особам, які одержують пенсії – через Пенсійний фонд, шляхом перерахування коштів на банківські рахунки, або через виплатні об’єкти АТ «Укрпошта»;
  • особам, які не одержують пенсії – через АТ «Ощадбанк» шляхом перерахування коштів для здійснення грошових переказів через платіжну систему «Система термінових переказів «Швидка копійка» або шляхом зарахування на поточні рахунки, відкриті в АТ «Ощадбанк».

Мінсоцполітики здійснює переказ коштів до АТ «Ощадбанк» до 11 числа наступного місяця, за який здійснюється виплата субсидій, а Пенсійному фонду:

  • до 27 числа місяця, для осіб, які отримують пенсії у перших числах місяця;
  • щодня, починаючи з 1 числа наступного місяця, за який здійснюється виплата – іншим особам, які одержують пенсії, відповідно до плану-графіка;
  • до 25 числа наступного місяця, за який здійснюється виплата – особам, які одержують пенсії через виплатні об’єкти АТ «Укрпошта».

Законодавство

Офіс арбітражного керуючого має бути пристосований для прийому громадян

Набрав чинності наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Правил ведення діловодства та архіву арбітражного керуючого» від 10 січня 2020 р. № 93/5.

Правилами встановлюється порядок документування діяльності арбітражного керуючого, роботи з документами та організації архіву в приміщенні, де знаходиться контора (офіс) арбітражного керуючого.

Приміщення контори (офісу) арбітражного керуючого має бути належно пристосоване до роботи арбітражного керуючого та осіб, які перебувають з ним у трудових відносинах (помічники), прийому громадян, стажування у арбітражного керуючого стажиста, а також зберігання документів діловодства, архіву, печатки та штампів (за наявності) арбітражного керуючого.

Ведення діловодства та архіву арбітражного керуючого здійснюється ним або особою, визначеною арбітражним керуючим відповідальною за ведення діловодства та архіву, яка працює на умовах трудового договору (контракту) з арбітражним керуючим. Під час звільнення особи, відповідальної за ведення діловодства та архіву, арбітражний керуючий зобов’язаний перевірити наявність і стан документів, про що складається акт приймання-передавання документів (справ).

Арбітражний керуючий, здійснюючи свою діяльність, забезпечує організацію діловодства та архіву, зокрема:

  • складення, оформлення, реєстрацію і виконання документів щодо його діяльності;
  • формування та збереження справи боржника, щодо якої він виконує повноваження розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією;
  • розгляд звернень фізичних та юридичних осіб з питань його діяльності у строки, визначені законодавством;
  • складення номенклатури справ арбітражного керуючого на підставі примірної номенклатури;
  • зберігання документів, пов’язаних із його діяльністю;
  • підготовку для передавання документів у разі припинення його діяльності до відповідної архівної установи або архіву територіального органу Мін’юсту за місцезнаходженням контори (офісу) арбітражного керуючого.

Організаційно-розпорядчі документи оформлюються лише на бланках арбітражного керуючого, що виготовляються друкарським способом або за допомогою комп’ютерної техніки.

Право на підписання, погодження, затвердження документів, що пов’язані з діяльністю арбітражного керуючого, має лише арбітражний керуючий.

Читати далі

Законодавство

У 30-км зоні атомних електростанцій – 30% знижки на електроенергію

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо ціноутворення та тарифів на електричну енергію для споживачів, які постійно проживають в 30-кілометровій зоні атомних електростанцій» № 2778.

Законопроектом пропонується доповнити ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ринок електричної енергії» п. 6-1 щодо знижки для споживачів, які постійно проживають у 30-кілометровій зоні атомних електростанцій, а саме:

ціни (тарифи) на універсальні послуги для побутових споживачів, які постійно проживають у 30-кілометровій зоні атомних електростанцій, встановлюються у розмірі 70 відсотків діючого тарифу для відповідної групи населення.

Пропонується також доповнити ч. 7 ст. 63 Закону п. 3, яким надати право постачальникам універсальних послуг на компенсацію витрат внаслідок надання універсальних послуг для побутових споживачів, які постійно проживають у 30-кілометровій зоні атомних електростанцій.

Порядок компенсації збитків встановлюватиметься центральним органом виконавчої влади, що здійснює державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг відповідно до повноважень, визначених Законом України «Про ринок електричної енергії» (ст. 12 Закону України «Про використання ядерної енергетики та радіаційну безпеку»).

Читати далі

Законодавство

Нові форми державної підтримки гірських населених пунктів

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про внесення змін до Закону України “Про статус гірських населених пунктів в Україні” щодо розвитку гірських та високогірних населених пунктів» № 2785.

Пропонується внести зміни до Закону України «Про статус гірських населених пунктів в Україні» щодо стимулювання розвитку гірських та високогірних населених пунктів Українських Карпат.

Так, згідно зі змінами до ст. 1 Закону в окрему категорію виокремлено високогірні населені пункти, до яких відносяться гірські населені пункти, де проживає більш як третина мешканців цього населеного пункту, на висоті 600 метрів і вище над рівнем моря, та розміщується 50 відсотків і більше сільськогосподарських угідь у межах цього пункту на схилах крутизною 20 градусів і більше.

Пропозиції щодо надання населеним пунктам статусу гірських та високогірних подаються Кабінету Міністрів України відповідними районними, обласними радами (зараз Радою міністрів Автономної Республіки Крим та обласними державними адміністраціями).

Новою статтею 1-1 Закону визначено поняття «державна гірська політика», її мету та принципи. Пріоритети державної підтримки розвитку гірських та високогірних населених пунктів визначаються у новій ст. 2-1, серед яких, зокрема – підвищення рівня зайнятості, розвиток і розбудова транспортної, інженерної, комунальної інфраструктури, створення новітніх організаційних форм виробничо-господарської діяльності тощо.

Також розширюється перелік державних гарантій для забезпечення соціально-економічного розвитку населених пунктів, яким надано статус гірських та високогірних. Зокрема передбачено прийняття державної цільової програми розвитку гірських територій; збереження та підтримку мережі закладів освіти, охорони здоров’я, культури і науки; розроблення та реалізацію програм використання альтернативних джерел електроенергії, формування сприятливого бізнес-середовища тощо (ст. 3 Закону).

Формами державної підтримки визначено заходи бюджетного фінансування та кредитування, встановлення податкових пільг та преференцій, державних гарантій тощо, а також заходи організаційної, консультативно-дорадчої, інформаційної та інших видів підтримки.

Для фінансування програм і заходів щодо розвитку гірських територій у складі спеціального фонду Державного бюджету України передбачається створити державний фонд інвестування у проекти розвитку гірських територій.

Читати далі

В тренді

Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України
||
№ Документа: 62
Дата прийняття: 06.02.2019
Дата набрання чинності: 07.02.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України
||
№ Документа: 62
Дата прийняття: 06.02.2019
Дата набрання чинності: 07.02.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає