Затверджено критерії оцінки ступеню ризику діяльності із сертифікації органічного виробництва - LexInform: Правові та юридичні новини, юридична практика, коментарі
Connect with us

Законодавство

Затверджено критерії оцінки ступеню ризику діяльності із сертифікації органічного виробництва

Дата публікації:

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження органом сертифікації господарської діяльності у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» від 22 вересня 2021 р. № 1005.

Критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження органом сертифікації господарської діяльності у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції, визначено:

– строк провадження органом сертифікації господарської діяльності у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції;

– кількість галузей, за якими орган сертифікації здійснює сертифікацію органічного виробництва та/або обігу органічної продукції;

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

– кількість порушень органом сертифікації вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції, виявлених за результатами заходів державного нагляду (контролю), здійснених протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду;

– види порушень органом сертифікації вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції, виявлені за результатами заходів державного нагляду (контролю), здійснених протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду;

– кількість позапланових заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції, здійснених щодо органу сертифікації протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду, з підстав, передбачених абз. 3, 5, 7 та 8 ч. 1 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», за результатами яких виявлено порушення.

Читайте також: Визначено критерії оцінки ступеня ризику роботи посередників з працевлаштування за кордоном

Ризики настання негативних наслідків від провадження органом сертифікації господарської діяльності у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції визначено в додатку 1.

Вичерпний перелік критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження органом сертифікації господарської діяльності у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції, їх показники та кількість балів за кожним показником визначено в додатку 2.

Віднесення суб’єкта господарювання до високого, середнього або незначного ступеня ризику здійснюється з урахуванням суми балів, нарахованих за всіма критеріями, визначеними в додатку 2, за такою шкалою:

– від 41 до 100 балів – до високого ступеня ризику;

– від 21 до 40 балів – до середнього ступеня ризику;

– від 0 до 20 балів – до незначного ступеня ризику.

Планові заходи державного нагляду (контролю) за дотриманням суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції здійснюються з такою періодичністю:

– з високим ступенем ризику – не частіше одного разу на два роки;

– із середнім ступенем ризику – не частіше одного разу на три роки;

– з незначним ступенем ризику – не частіше одного разу на п’ять років.

Читайте також: Визначено ступені ризику діяльності з проведення повірки засобів вимірювальної техніки

У разі коли за результатами планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) протягом останніх шести років для суб’єктів господарювання, які віднесені до середнього ступеня ризику, та протягом останніх десяти років для суб’єктів господарювання, які віднесені до незначного ступеня ризику, у суб’єкта господарювання не виявлено суттєвих порушень вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції, наступний плановий захід державного нагляду (контролю) щодо такого суб’єкта господарювання здійснюється не раніше ніж через період часу, встановлений для відповідного ступеня ризику, збільшений у 1,5 рази.

Законодавство

Керівника підприємства, яке має понад 1 млн грн податкового боргу, не випустять за кордон

Опубліковано

on

От

Федерація роботодавців України закликала Президента скористатися своїм правом вето до Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень» № 5600.

На думку ФРУ, потребували суттєвого доопрацювання його положення щодо:

– скорочення терміну на включення сум ПДВ до податкового кредиту за зареєстрованими податковими накладними з 1095 до 365 календарних днів;

– обмеження виїзду керівника платника податків за кордон за наявності податкового боргу понад 1 млн грн;

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

– обмеження 50 % суми від’ємного значення об’єкту оподаткування минулих років, яку можна включити в фінансовий результат до оподаткування для великих платників податків – особливо після складного 2020 р., пов’язаного з світовою пандемією та карантинними обмеженнями;

– запровадження максимальних роздрібних цін на тютюнові вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) та рідини для електронних сигарет;

– трикратного збільшення ставки екологічного податку на двоокис вуглецю. Якщо держава забирає інвестиційні ресурси у підприємств, підвищуючи утричі ставку податку на двооксид вуглецю, то важливо, щоб передбачене прийнятим законопроектом цільове спрямування 70% надходжень від сплати екологічного податку за викиди двооксиду вуглецю на заходи з декарбонізації промисловості та енергетики були прийняті у Бюджетному кодексі України та Законі України «Про державний бюджет на 2022 рік». Такі ж питання виникають щодо збільшення інших ставок екологічного податку тощо.

Читайте також: Законопроект № 5600: фіскальний тиск і заручники-підприємці

Не може бути позитивно сприйнята норма Податкового кодексу, відповідно до якої у всіх без виключення підприємств під час продажу фактично знеціненого та списаного майна у вигляді металобрухту (станки, автомобілі, техніка, вагони, арматура тощо) держава забиратиме 20% від ціни проданого металобрухту у вигляді зменшення податкового кредиту.

Не є економічно обґрунтованими зміни порядку оподаткування сільськогосподарських товаровиробників, а саме – запровадження оподаткування ПДФО за ставкою 18% доходів, отриманих від продажу власної сільськогосподарської продукції на земельних ділянках, сукупний розмір яких перевищує 0,5 гектара.

Підвищення рентної плати на радіочастотний ресурс ставить у скрутне положення мобільних операторів.

Окрім того, порушено принцип стабільності податкового законодавства у зв’язку з внесенням змін до Податковому кодексу без дотримання шестимісячного терміну до початку нового бюджетного періоду.

Нагадаємо, учасники програм «Доступні кредити 5-7-9%» та «Доступна іпотека» не платитимуть ПДФО.

Читати далі

Законодавство

Запроваджується мультидисциплінарна реабілітаційна допомога

Опубліковано

on

От

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Питання організації реабілітації у сфері охорони здоров’я» від 3 листопада 2021 р. № 1268, якою затверджено:

  • Порядок організації надання реабілітаційної допомоги у сфері охорони здоров’я;
  • Типове положення про реабілітаційне відділення, підрозділ;
  • Типове положення про мультидисциплінарну реабілітаційну команду.

Як інформує Міністерство охорони здоров’я, тепер на підставі сучасного міжнародного досвіду регламентовано:

– надання реабілітаційної допомоги у сфері охорони здоров’я впродовж гострого, післягострого та довготривалого реабілітаційних періодів;

Читайте також: Фізкультурно-спортивна реабілітація ветеранів – за індивідуальним підходом

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

– необхідний обсяг реабілітаційної допомоги;

– формати можливого надання реабілітаційної допомоги у сфері охорони здоров’я на первинному, вторинному та третинному рівнях медичної допомоги та міжсекторально поза межами сфери охорони здоров’я.

Крім того, запроваджуються рамкові вимоги щодо навантаження та організації роботи фахівців з реабілітації, загальні принципи функціонування мультидисциплінарних реабілітаційних команд, принципи взаємодії фахівців з реабілітації з медичними працівниками нереабілітаційних професій.

«Все це дасть можливість запровадити сучасну мультидисциплінарну реабілітаційну допомогу, організовану за єдиними принципами та на засадах доказової реабілітації, із залученням повного складу фахівців з реабілітації», – додали у МОЗ.

Нагадаємо, уточнено що належить до технічних та інших засобів реабілітації.

Читати далі

Законодавство

Права бізнесу, порушені регуляторними актами, захищатиме новий Урядовий уповноважений

Опубліковано

on

От

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Питання Урядового уповноваженого з питань регуляторної політики» від 28 жовтня 2021 р. № 1264.

Згідно з затвердженим Положенням Урядовий уповноважений з питань регуляторної політики є посадовою особою, уповноваженою Кабінетом Міністрів України на виконання експертно-аналітичних та консультативно-дорадчих функцій з питань регуляторної політики, основними завданнями якого є:

– підготовка та внесення Кабінету Міністрів України пропозицій щодо організації здійснення ним своїх повноважень у сфері державної регуляторної політики;

– підготовка експертних висновків щодо регуляторного впливу проектів регуляторних актів;

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Читайте також: За виконанням міністерствами завдань та проектів можна буде стежити в реальному часі

– проведення в межах компетенції моніторингу дотримання принципів державної регуляторної політики під час прийняття регуляторних актів;

– підготовка в межах компетенції та внесення Кабінету Міністрів України пропозицій щодо вжиття заходів захисту прав та законних інтересів суб’єктів господарювання, порушених внаслідок дії регуляторних актів;

– підготовка та внесення Кабінету Міністрів України пропозицій щодо забезпечення здійснення ним взаємодії центральних і місцевих органів виконавчої влади з органами місцевого самоврядування, суб’єктами господарювання, їх об’єднаннями та громадськими об’єднаннями з питань реалізації державної регуляторної політики.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

В тренді

Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження органом сертифікації господарської діяльності у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
||
№ Документа: 1005
Дата прийняття: 22.09.2021
Дата набрання чинності: 02.10.2021
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2021
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Вже йдете? Перш ніж Ви підете ...

Запрошуємо до нашого каналу Telegram

Не варто пропускати жодної актуальної новини ;)
close-link
Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження органом сертифікації господарської діяльності у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
||
№ Документа: 1005
Дата прийняття: 22.09.2021
Дата набрання чинності: 02.10.2021
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає