Connect with us

Законодавство

Затверджено Положення про Офіс Президента

Набрав чинності Указ Президента України «Про Положення про Офіс Президента України» від 25 червня 2019 р. № 436/2019.

Офіс Президента України визначено як постійно діючий допоміжний орган, завданням якого є організаційне, правове, консультативне, інформаційне, експертно-аналітичне та інше забезпечення здійснення Президентом встановлених Конституцією повноважень.

Зокрема до повноважень офісу віднесено:

  • здійснення експертного аналізу процесів в державі та за кордоном, на підставі чого готуватимуться пропозиції з питань формування та реалізації внутрішньої і зовнішньої політики держави;
  • експертиза прийнятих ВР законів, що надійшли на підпис Президентові України;
  • контроль за виконанням указів, розпоряджень Президента України;
  • створення умов доступу громадськості до відомостей про діяльність Президента України, Офісу, забезпечення оперативного надання інформації засобам масової інформації;
  • забезпечення організації та проведення протокольних та церемоніальних заходів за участю Президента України, зарубіжних візитів та робочих поїздок Глави держави; тощо.

Також викладено повноваження Керівника Офісу, Апарату Офісу, Прес-секретаря та інших осіб.

Законодавство

Операторів озоноруйнівних речовин внесуть до єдиного реєстру

Верховна Рада України прийняла Закон «Про озоноруйнівні речовини та фторовані парникові гази» (законопроект № 0874).

Закон врегульовує виробництво, імпорт, експорт, зберігання, використання, розміщення на ринку та поводження з контрольованими речовинами, товарами та обладнанням, які їх містять або використовують, що впливає на озоновий шар та на рівень глобального потепління.

Державне управління у сфері регулювання контрольованих речовин здійснюватиме Кабінет Міністрів України, якому надані такі повноваження:

  • реалізація визначеної Верховною Радою України екологічної політики у сфері охорони озонового шару та запобігання зростанню рівня глобального потепління;
  • спрямовування та координація діяльності центральних органів виконавчої влади, інших органів виконавчої влади у сфері охорони озонового шару та запобігання зростанню рівня глобального потепління;
  • організація екологічного виховання та екологічної освіти населення у сфері охорони озонового шару та запобігання зростанню рівня глобального потепління;
  • організація і забезпечення провадження зовнішньоекономічної діяльності щодо контрольованих речовин;
  • визначення графіків скорочення обсягів споживання контрольованих речовин;
  • встановлення строків подання документів для отримання частки в межах щорічної національної квоти на імпорт контрольованих речовин;
  • затвердження форми звіту про операції з контрольованими речовинами;
  • встановлення порядку розподілу часток щорічної національної квоти на імпорт контрольованих речовин.

Законом визначено, що провадити операції з контрольованими речовинами мають право лише фізичні особи – підприємці або юридичні особи, які набули статусу оператора контрольованих речовин через внесення до Єдиного державного реєстру операторів контрольованих речовин.

Читати далі

Законодавство

Житлову субсидію можна отримати в 38 банках

Набрав чинності наказ Міністерства соціальної політики України «Про внесення змін до форми заяви про призначення та надання житлової субсидії населенню у грошовій формі» від 23 жовтня 2019 р. № 1528.

У новій редакції викладено форму заяви про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі.

Відтепер житлову субсидію можна отримати у будь-якому з 38 уповноважених банків, а не лише через АТ «Ощадбанк».

Крім цього, якщо одержувач субсидії бажає отримувати допомогу на оплату комунальних послуг в іншій банківській установі, то слід із цією заявою та реквізитами рахунку банку, в який потрібно перераховувати житлову субсидію у грошовій готівковій формі звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.

Водночас, у разі відсутності рахунків в уповноважених банках, до надання інформації про платіжні реквізити зазначену субсидію можна отримувати через національного оператора поштового зв’язку за адресою, вказаною при зверненні за субсидією.

Ознайомитися з новою формою можна за посиланням.

Читати далі

Законодавство

Органи державної виконавчої служби перейшли на дистанційне обслуговування

Міністерство юстиції України цифровізувало процес перерахунку коштів на рахунки стягувані – органи державної виконавчої служби перевели на дистанційне обслуговування в органах казначейства.

За словами заступника Міністра юстиції з питань виконавчої служби Андрія Гайченка, це значно оптимізує процес управління рахунками органів державної виконавчої служби, дасть змогу відстежувати надходження в режимі реального часу і значно пришвидшить процес перерахування грошових коштів з рахунків органів державної виконавчої служби на рахунки стягувачів та до Державного бюджету України.

Згідно з чинним законодавством, кошти, стягнуті з боржника (у тому числі одержані від реалізації майна боржника), зараховуються на відповідний рахунок органу виконавчої служби в Держказначействі. Після того, не пізніше наступного робочого дня, на підставі платіжних доручень перераховуються виконавцем на зазначений у заяві про примусове виконання рішення рахунок у банку або іншій фінансовій установі чи надсилаються на адресу стягувача поштовим переказом.

Відтепер державні виконавці, які підключені до системи, зможуть здійснювати управління рахунками установи цілодобово, не виходячи з офісу, в дистанційному режимі контролювати надходження та здійснювати видатки та отримувати виписки з рахунків за надходженнями дистанційно, в будь-який час, без використання паперових носіїв та без звернення в органи Казначейства.

Платіжні доручення формуються в Автоматизованій системі виконавчого провадження та надсилаються до органів Казначейства засобами ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» з накладанням електронних цифрових підписів та електронної цифрової печатки.

Читати далі

В тренді

Про Положення про Офіс Президента України
||
№ Документа: 436/2019
Дата прийняття: 25.06.2019
Дата набрання чинності: 05.07.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про Положення про Офіс Президента України
||
№ Документа: 436/2019
Дата прийняття: 25.06.2019
Дата набрання чинності: 05.07.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає