Законодавство
Виконання вимог законодавства про звернення моніторитимуть щорічно
У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про звернення» № 11082, яким передбачено:
– уточнення кола суб’єктів звернення, визначення прав і обов’язків суб’єктів звернення та суб’єктів розгляду звернень;
– можливість звертатись через системи опрацювання звернень;
– здійснення щорічного внутрішнього моніторингу за дотриманням вимог законодавства про звернення тощо.
Читайте також: Україна приєднується до Програми ЄС у сфері юстиції
Основна новація – чітке розмежування між зверненнями, які вирішуватимуться згідно з Законом «Про адміністративну процедуру», і зверненнями, які розглядатимуться відповідно до Закону про звернення.
«Цей Закон повинен замінити досі чинний Закон «Про звернення громадян» від 1996 р., зробити цю сферу більш орієнтованою на захист прав приватних осіб з одночасним підвищенням ефективності діяльності органів влади та провести чітке розмежування із Законом про адміністративну процедуру», – пояснили у Міністерстві юстиції України.