Connect with us

В Україні

Інформація про виконання Верховним Судом бюджету за 2018 рік

Основною метою діяльності Верховного Суду є забезпечення здійснення правосуддя.

Завдання, спрямовані на досягнення мети:

  1. ухвалення Верховним Судом рішень у порядку, визначеному процесуальним законодавством;
  2.  надання висновків до проектів законодавчих актів, що стосуються судоустрою, судочинства, статусу суддів, виконання судових рішень та інших питань, пов’язаних з функціонуванням системи судоустрою;
  3. звернення до Конституційного Суду України щодо конституційності законів, інших нормативно-правових актів, а також офіційного тлумачення Конституції України;
  4. створення належних умов для функціонування Верховного Суду;
  5. завершення ліквідації Верховного Суду України, Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Вищого господарського суду України, Вищого адміністративного суду України та державних підприємств, які обслуговували ці суди.

Верховний Суд як головний розпорядник коштів у 2018 році здійснював свою діяльність у межах однієї бюджетної програми – 0551010 «Здійснення правосуддя Верховним Судом».

Законом України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» (з урахуванням змін) Верховному Суду були затверджені бюджетні призначення за кодом програмної класифікації видатків 0551010 «Здійснення правосуддя Верховним Судом» у сумі 1 892 277,2 тис. грн, у тому числі 1 200 666,5 тис. грн – за загальним фондом державного бюджету та 691 610,7 тис. грн – за спеціальним фондом державного бюджету (за рахунок надходжень судового збору).

За загальним фондом державного бюджету Верховним Судом у 2018 році використано коштів у сумі 1 145 626,8 тис. грн, а за спеціальним фондом державного бюджету – 260 027,8 тис. грн.

Видатки на реалізацію державних цільових програм, а також інвестиційних програм (проектів) Верховному Суду Законом України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» не передбачалися.

Повну інформацію про виконання Верховним Судом бюджету за 2018 рік буде публічно представлено на черговому Пленумі Верховного Суду.

Начальник фінансово-економічного управління – головний бухгалтер Верховного Суду І. С. Салійчук

Джерело: Юридичний вісник України

В Україні

Названа дата початку функціонування ринку землі в Україні

З 1 жовтня 2020 року стартує початок роботи ринку землі в Україні – повідомляє Прем’єр-міністр України Олексій Гончарук. Інформація була озвучена в рамках проведення зустрічі з аграріями, де розглядалися питання, що стосуються земельної реформи. Прем’єр-міністр зазначив, що раніше передбачалося відкрити ринок землі 1 липня 2020 року. Але в ході проведення консультацій, ця ідея не була реалізована, бо аграрії пояснили недоцільність відкриття ринку в період активної обробки землі.

Озвучені умови придбання землі, а також визначено порядок реалізації торгів. Зокрема, купувати землю зможе будь-яка людина, яка є громадянином України. Компанії, які здійснюють свою діяльність на території України і які належать українцям також отримають таке право. Реалізація продажу буде здійснюватися шляхом проведення відкритих торгів. Така практика дозволить уникати встановлення необґрунтованої вартості, ухилення від сплати податків і забезпечить правову справедливість торгів. Переважне право викупу земельної ділянки буде у тих компаній / організацій / громадян, у яких вона перебуває на правах оренди. Остання умова направлена на надання можливості особам, що здійснюють обробку землі, продовжувати ведення діяльності і після відкриття ринку.

Поряд з усіма перерахованими вище нормами, Гончарук повідомив і про обмеження на кількість землі, яка може перебувати у власності однієї особи. Так, обмеженнями передбачено встановлення рівня максимальної кількості придбаної землі на рівні 0,5% від державної кількості і 15% на рівні області. Слід нагадати і про те, що починаючи з 2002 року, на території України діє мораторій на продаж землі. Йдеться про ті земельні ресурси, які відносяться до числа сільськогосподарських угідь. Дія мораторію була продовжено до 2020 року.

В першу чергу підтримку скасування мораторію на продаж земель сільськогосподарського призначення, надають кредитори і західні партнери України. В рамках меморандуму про співпрацю України і Міжнародного валютного фонду, передбачена нова кредитна програма stand-by. Дана програма передбачає спільну розробку Урядом України та Світовим банком спеціального законопроекту, в рамках якого буде створюватися ринок земель сільськогосподарського призначення.

Згідно з повідомленням Володимира Зеленського, що було озвучене 08 серпня 2019 року, проведення земельної реформи в Україні заплановано на 2019 рік. Виконання цієї умови послужить фундаментом для формування ринку землі сільськогосподарського призначення. Відповідний законопроект Президент доручив розробити Кабінетові Міністрів України.

Згідно з даними, наданих Соціологічною групою «Рейтинг», підтримку законопроект про формування ринку землі отримав від значної частини населення. Йдеться про 68% опитаних, що виступають за створення ринку землі.

Читати далі

В Україні

Відбулася ратифікація Протоколу зі Швейцарією про уникнення подвійного оподаткування

Уряд України і Швейцарська Федеральна Рада прийшли до висновків про необхідність внесення змін до Конвенції про уникнення подвійного оподаткування. Висновки були відображені в ратифікованому 18 вересня 2019 року Верховною Радою України Протоколі. Висловили свою згоду з необхідністю ратифікувати цей Протокол 307 нардепів.

Раніше, 24 січня поточного року були внесені зміни до Конвенції між Урядом України і Швейцарською Федеральною Радою. Дані зміни були занесені до протоколу, який підписали Міністр фінансів України і Президент Швейцарії (Оксана Макарова і Улі Маурер відповідно). Зустріч і підписання вищевказаного Протоколу відбулася в швейцарському місті Давос. Протокол виконував роль регулюючого документа, що містить положення, які запобігали подвійному оподаткуванню доходів та майна.

Нинішній Протокол (який було підписано 18 вересня 2019 роки) відображає такі моменти:

  1. Нові домовленості передбачають зростання ставок оподаткування відсотків і роялті до 5% (в попередніх домовленостях такого податку не передбачалося).
  2. За допомогою арбітражу, завдяки доповненням новою статтею, буде покращено механізм вирішення податкових спорів.
  3. Розширення можливостей повноцінного обміну інформацією між Швейцарією та Україною в плані оподаткування. Усуваються застереження стосовно національного податкового інтересу або ж банківської таємниці.
  4. Вводяться норми, які контролюють і гарантують застосування права на отримання переваг.

Всі перераховані вище нововведення були необхідними для того, щоб домовленості між країнами відповідали новітнім стандартам, викладеним в Організації економічного співробітництва і розвитку. Колишні норми застаріли і виникла необхідність в їх заміні.

Читати далі

В Україні

План проведення перевірок Державною податковою службою було оновлено

На офіційному веб-сайті Державної податкової служби України оприлюднено оновлений графік проведення запланованих перевірок на 2019 рік. Введені оновлення торкнулися двох розділів:

  1. Плану-графіка, що стосується перевірки юридичних осіб
  2. Та розділу щодо перевірок представництв, фінансових установ.

Для більш детального ознайомлення з положеннями плану-графіка їх можна скачати безпосередньо на веб-сайті Державної податкової служби України. На даний час відомо, що на 2019 рік заплановано проведення 5157 перевірок ДПСУ. Зміни відобразились у збільшенні на 8 перевірок порівняно з представленим графіком у серпні 2019 року.

Читати далі

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.