Облік доходів та витрат нотаріусів - за новою формою | LexInform: Правові та юридичні новини, юридична практика, коментарі
Connect with us

В Україні

Облік доходів та витрат нотаріусів – за новою формою

Дата публікації:

Нотаріальна палата України нагадує, що 16 липня 2021 р. набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13 травня 2021 р. № 261, яким затверджено Типову форму, за якою здійснюється облік доходів і витрат фізичними особами – підприємцями і фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, та Порядок її ведення.

LEX.НОТАРІУС

Робочий простір для нотаріусів та реєстраторів з усіма документами.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

Відповідно, втратив чинність наказ Міністерства доходів і зборів України від 16 вересня 2013 р. № 481 «Про затвердження форми Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, та Порядку її ведення».

Тобто, з 16 липня 2021 р. облік доходів та витрат здійснюється за Типовою формою, одним із способів, визначених розд. І Порядку.

Читайте також: Нова форма обліку доходів і витрат ФОПів і самозайнятих осіб

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Книга обліку доходів і витрат, яку вели ФОП (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зберігається не менше 1095 днів з дня подання декларації, для складення якої вона використовувалася.

Статтею 164-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення визначено, що не ведення обліку або неналежне ведення обліку доходів і витрат, для яких законами України встановлено обов’язкову форму обліку, тягне за собою попередження або накладення штрафу в розмірі від трьох (51 грн) до восьми (136 грн) НМДГ.

Читайте також: Інструкції для нотаріусів по роботі з Єдиною базою даних звітів про оцінку

Дії, передбачені ч. 1 ст. 164-1 КпАП, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те саме порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі від п’яти (85 грн) до восьми (136 грн) НМДГ.

НПУ вважає, що у разі не зберігання Книги або обліку доходів і витрат в паперовому вигляді передбачене застосування штрафних санкцій. Так, відповідно до ст. 121 Податкового кодексу України ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених ПКУ, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 грн. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 2040 грн.

В Україні

Проблеми судово-експертної діяльності збирає Мін’юст

Опубліковано

on

От

Директорат правосуддя та кримінальної юстиції Міністерства юстиції України проводить анкетування заінтересованих осіб у сфері правового регулювання судово-експертної діяльності.

Анонімна онлайн-анкета доступна за посиланням.

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

Читайте також: Експерти з кримінальної юстиції обговорили перспективи вирішення кримінальних справ у мирний спосіб

Читати далі

В Україні

Документи про штрафи надсилатимуть в е-формі поки тільки при автофіксації порушень ПДР

Опубліковано

on

От

Міністерство юстиції та Державна виконавча служба разом із патрульною поліцією, Міністерством внутрішніх справ розпочали електронну взаємодію – тепер для примусового виконання надсилатимуться виконавчі документи, видані в електронній формі (наразі це стосується правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованих автоматично).

Читайте також: Порушення, скоєні власниками авто на іноземній реєстрації, вже реєструє система автофіксації порушень ПДР

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

«Ми першими об’єднали автоматизовані та інформаційні системи фіксації порушень ПДР, сплати штрафів онлайн за допомогою мобільного застосунку «ДІЯ», направлення до органів ДВС електронного виконавчого документу (постанови) на базі системи АСВП (Автоматизованої системи виконавчого провадження). При цьому важливо, що виконавчі документи в електронній формі мають відповідати усім вимогам Закону «Про виконавче провадження» та на нього має бути накладений електронний підпис», – пояснив заступник Міністра юстиції з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергій Орлов.

Нагадаємо, постанови про адмінвідповідальність, по яких сплачено штрафи, надсилатимуть на запит.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram
Читати далі

В Україні

Моніторинг безбар’єрності низки будівель і приміщень розпочнеться у 2021 р.

Опубліковано

on

От

Міністерство розвитку громад та територій інформує, що вперше у 2021 р. в Україні розпочнеться моніторинг безбар’єрності низки будівель і приміщень.

«Мінрегіон спільно з громадськими організаціями визначили типи об’єктів, що підлягають моніторингу та оцінці ступеня безбар’єрності у 2021 році. Міністерство вже надіслало обласним держадміністраціям та КМДА відповідний лист. Регіони мають провести належну перевірку будівель та приміщень за процедурами, визначеними Порядком проведення моніторингу та оцінки ступеня безбар’єрності об’єктів фізичного оточення і послуг для маломобільних груп населення та надати до 31 жовтня інформацію Мінрегіону. За результатами цих перевірок Міністерство сформує рейтинг безбар’єрності обласних та Київської та Севастопольської міських держадміністрацій», – повідомила заступник Міністра розвитку громад та територій Наталія Козловська.

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

Читайте також: Держфінансування у 2021 р. отримають виключно проекти безбар’єрного будівництва

Так, в усіх регіонах планується провести моніторинг та оцінити доступність:

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram
  • закладів охорони здоров’я;
  • закладів освіти;
  • структурних підрозділів з питань соцзахисту населення;
  • центрів зайнятості;
  • установ пенсійного фонду;
  • споруд цивільного захисту;
  • судів;
  • центрів надання адміністративних послуг;
  • національних закладів/установ;
  • залізничних вокзалів, аеропортів, автовокзалів.

Нагадаємо, впроваджено щорічний моніторинг безбар’єрності.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2021
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Вже йдете? Перш ніж Ви підете ...

Запрошуємо до нашого каналу Telegram

Не варто пропускати жодної актуальної новини ;)
close-link