Декларування чиновниками подвійного громадянства - LexInform: Правові та юридичні новини, юридична практика, коментарі
Connect with us

Законодавство

Декларування чиновниками подвійного громадянства

Дата публікації:

Чиновників зобов’яжуть декларувати відсутність іноземного громадянства та документів, які дають право на постійне проживання на території інших країн.

Президент України Володимир Зеленський ввів у дію рішення Ради національної безпеки й оборони України, яке зобов’язує чиновників у своїх електронних деклараціях вказувати інфор­мацію про відсутність подвійного громадянства.

Відповідний указ No 305/2021 від 16 липня «Про додаткові заходи з координації реалізації державної політики у сфері громадянства» оп­рилюднений на сайті глави держави. Документ пропонує підпункт 2 пункту 1 рішення РНБО від 26 лютого доповнити підпунктом «й» та­кого змісту: «Запровадити в деклараціях осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, які в установ­леному порядку подають особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, зазначені в пункті 1 частини першої статті 3 Закону України «Про запобі­гання корупції», відображення інформації про відсутність громадянства (підданства) іноземної держави, а також документів, які дають право на постійне проживання на території іноземної держави».

Читайте також: Подвійне громадянство: чому загальмував законопроект?

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Також Кабінету міністрів України доруче­но проінформувати на засіданні РНБО в серп­ні поточного року про результати розробки й внесення на розгляд Верховної Ради проектів законів, спрямованих на врегулювання питань подвійного (множинного) громадянства. Кон­троль за виконанням відповідного рішення РНБО покладено на секретаря ради Олексія Данілова.

Нагадаємо, раніше цього місяця Володимир Зеленський пообіцяв очистити Верховну Раду від депутатів з подвійним громадянством.

Джерело: Юридичний вісник України

Законодавство

Пенсії, субсидії і соціальну допомогу оформлятимуть в «Дії»

Опубліковано

on

От

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2020 р. № 1278» від 22 вересня 2021 р. № 990.

«Мінсоцполітики спільно з Мінцифри розширюють пілотний проект із впровадження Єдиної інформаційної системи соціальної сфери в окремих областях. Також запроваджують понад десять нових соціальних послуг у пілотних областях, які зараз визначаються. На порталі «Дія» можна буде оформити онлайн житлові субсидії, отримання пенсій, державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, а також звернення в електронній формі за соціальними послугами», – інформує Мінцифри.

Читайте також: Призначення житлової субсидії можна перевірити онлайн

Тепер, щоб отримати житлові субсидії, не потрібно буде збирати купи документів та ходити в різні установи – достатньо заповнити заявку на порталі Дія.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

У межах пілотного проекту громадяни зможуть отримувати державну соцдопомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування; на дітей одиноким матерям; на тяжкохворих дітей; під час усиновлення дитини; особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю. Також громадяни зможуть на порталі «Дія» отримувати пенсії, звертатися за наданням соціальних послуг та призначенням компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги.

Читайте також: Про перевірку банком кредитної історії особи сповіщатиме «Дія»

Можна буде подавати усі необхідні заяви та декларації в електронному вигляді.

Послуги будуть доступні завдяки продовженню експериментального проекту Єдиної інформаційної системи соціальної сфери.

До кінця 2021 р. проект запрацює не менше, ніж у двох областях.

Нагадаємо, розмитнити онлайн можна буде легкові автомобілі, мотоцикли, скутери

Читати далі

Законодавство

Ще 100 млн гривень на підвищення енергоефективності багатоквартирних будинків

Опубліковано

on

От

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про збільшення статутного капіталу державної установи «Фонд енергоефективності» від 22 вересня 2021 р. № 985, якою:

  • збільшено статутний капітал державної установи «Фонд енергоефективності» на суму 100 млн гривень за рахунок коштів, передбачених у Законі України «Про Державний бюджет України на 2021 рік»;
  • Статут державної установи «Фонд енергоефективності», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2017 р. № 1099, викладено в новій редакції.

«Уряд виділив 100 млн гривень з державного бюджету на збільшення статутного капіталу Фонду енергоефективності і таким чином збільшив його до понад 2,8 млрд гривень. Кошти будуть спрямовані на фінансування комплексних проектів з підвищення енергоефективності багатоквартирних будинків у межах програми «Енергодім», – прокоментував перший заступник Міністра розвитку громад та територій Василь Лозинський.

Нагадаємо, ще 20 млрд гривень піде на іпотечне житло.

Читати далі

Законодавство

Нові норми часу для планування та обліку навчальної роботи в закладів фахової передвищої освіти

Опубліковано

on

От

Набрав чинності наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження норм часу для планування і обліку навчальної роботи та переліків видів навчальної, методичної, інноваційної, наукової, організаційної роботи та іншої педагогічної діяльності педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти» від 18 червня 2021 р. № 686, яким затверджено:

– Норми часу для планування та обліку навчальної роботи педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти;

– Переліки видів навчальної, методичної, інноваційної, наукової, організаційної роботи та іншої педагогічної діяльності педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти.

Читайте також: 5 кроків на передання закладів професійної та фахової передвищої освіти з державної в комунальну власність

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Також установлено, що:

1) з 1 вересня 2021 року:

  • норми поширюються на заклади фахової передвищої освіти державної та комунальної форм власності, що мають статус бюджетної установи або виконують державне (регіональне) замовлення;
  • переліки поширюються на заклади фахової передвищої освіти незалежно від форми власності та сфери управління;

2) перелік видів наукової роботи науково-педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти визначається згідно з законодавством у сфері вищої освіти.

Читайте також: Майно ВНЗ може безоплатно передаватися іншому державному або комунальному закладу освіти

Керівникам закладів фахової передвищої освіти незалежно від форми власності та сфери управління доручено забезпечити затвердження документів відповідного закладу фахової передвищої освіти стосовно унормування обсягів часу методичної, інноваційної, організаційної роботи та іншої педагогічної діяльності та оприлюднити їх на офіційному веб-сайті такого закладу, а у випадку необхідності запровадження нових і зміни чинних видів педагогічної діяльності та/або обсягів їх часу забезпечувати інформування про такі зміни педагогічних та науково-педагогічних працівників не пізніше ніж до початку навчального року, а також оприлюднення зазначеної інформації на веб-сайті закладу фахової передвищої освіти.

Нагадаємо, прийом до закладів професійної освіти продовжено до 1 жовтня.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2021
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Вже йдете? Перш ніж Ви підете ...

Запрошуємо до нашого каналу Telegram

Не варто пропускати жодної актуальної новини ;)
close-link