Connect with us

Законодавство

Діяльність із ліквідації наслідків агресії РФ не підлягає оцінці впливу на довкілля

Опубліковано

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення зміни у додаток 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 1010» від 30 вересня 2022 р. № 1121.

Новою редакцією п. 2 додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 1010 «Про затвердження критеріїв визначення планованої діяльності, яка не підлягає оцінці впливу на довкілля, та критеріїв визначення розширень і змін діяльності та об’єктів, які не підлягають оцінці впливу на довкілля» унормовано, що оцінці впливу на довкілля не підлягає планована діяльність, визначена пунктами 1 – 21 частини другої та пунктами 1 – 13 частини третьої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», у разі, коли вона спрямована виключно на забезпечення оборони держави, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, наслідків військової агресії Російської Федерації проти України, а саме діяльність з:

1) будівництва об’єктів військового та оборонного призначення, які використовуються виключно для забезпечення оборони держави та на які поширюються вимоги законодавства про державну таємницю;

2) відновлення окремих конструкцій будівель і споруд з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та відновлення функціонування об’єктів, призначених для забезпечення життєдіяльності населення, без зміни їх геометричних розмірів;

Читайте також: Законодавство у сфері поводження з ГМО гармонізують з європейським

3) відновлення з метою досягнення експлуатаційно придатного стану пошкоджених або зруйнованих внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України та бойових дій (з початку та у період дії правового режиму воєнного стану) об’єктів, призначених для життєдіяльності населення (об’єктів, що забезпечують: газопостачання; постачання електричної енергії; транспортування та постачання теплової енергії; централізоване водопостачання; централізоване водовідведення), шляхом їх поточного або капітального ремонту, реконструкції (без підвищення класу наслідків відповідальності об’єкта та у межах раніше відведених земельних ділянок, без зміни геометричних розмірів об’єкта);

4) відновлення об’єктів, що передбачені абзацами третім – сьомим пункту 7 частини другої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», та інших залізничних колій і споруд, що пошкоджені або зруйновані внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України з початку та у період дії правового режиму воєнного стану, шляхом проведення робіт з нового будівництва зруйнованих та реконструкції, капітального ремонту пошкоджених об’єктів та споруд без підвищення класу наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва.

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Про внесення зміни у додаток 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 1010
||
№ Документа: 1121
Дата прийняття: 30.09.2022
Дата набрання чинності: 11.10.2022
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про внесення зміни у додаток 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 1010
||
№ Документа: 1121
Дата прийняття: 30.09.2022
Дата набрання чинності: 11.10.2022
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає