Connect with us

Законодавство

Два державних агентства у сфері мистецтва об’єднали

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання діяльності центральних органів виконавчої влади у сфері культури» від 27 травня 2020 р. № 434.

Уряд перейменував Державне агентство з питань мистецтв на Державне агентство з питань мистецтв та мистецької освіти та ліквідував Державне агентство з питань мистецької освіти.

Державне агентство України з питань мистецтв та мистецької освіти є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра культури та інформаційної політики і який реалізує державну політику у сфері мистецтв та спеціалізованої мистецької освіти.

Основними завданнями Держмистецтв є:

  • реалізація державної політики у сфері мистецтв та спеціалізованої мистецької освіти;
  • внесення на розгляд Міністра культури та інформаційної політики пропозицій щодо формування державної політики у сфері мистецтв та спеціалізованої мистецької освіти.

Законодавство

35 млрд грн на будівництво та ремонт доріг

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» від 1 липня 2020 р. № 539.

Уряд виділив Державному агентству автомобільних доріг 35 000 000 000 гривень із фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення на безповоротній основі (видатки розвитку).

Відповідно до затвердженого Порядку використання коштів головним розпорядником бюджетних коштів і відповідальним виконавцем бюджетної програми є Укравтодор.

Одержувачі бюджетних коштів – організації, які є балансоутримувачами автомобільних доріг загального користування державного значення в областях та виконують функції замовника робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання цих доріг.

Бюджетні кошти використовуються для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.

Спрямування бюджетних коштів здійснюється відповідно до переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, обсягів бюджетних коштів для їх фінансування у 2020 р. згідно з додатком 1 та обсягів бюджетних коштів для фінансування поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 р. згідно з додатком 2 до цієї постанови.

Читати далі

Законодавство

Ліквідовано Нацкомфінпослуг

Набрав чинності Указ Президента України «Про припинення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг» від 30 червня 2020 р. № 259/2020.

Президент постановив припинити Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, шляхом ліквідації та утворив комісію з її ліквідації.

Також визнано таким, що втратив чинність, Указ Президента України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг» від 23 листопада 2011 р. № 1070.

Читати далі

Законодавство

ВРП – проти встановлення антикорупційних обов’язків суддів Законом «Про запобігання корупції»

На офіційному веб-сайті Вищої ради правосуддя оприлюднено текст рішення ВРП № 2013/0/15-20 про надання консультативного висновку щодо проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про запобігання корупції» від 7 травня 2020 р. № 3448.

Законопроектом пропонується вилучити із Закону України «Про судоустрій і статус суддів» антикорупційні норми та замінити їх відсилкою до Закону України «Про запобігання корупції».

У висновку Вищої ради правосуддя зазначається, що зазначені зміни суперечать приписам ст. 4 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», згідно з якою судоустрій і статус суддів в Україні визначаються Конституцією України та Законом України «Про судоустрій і статус суддів».

Дія Закону України «Про запобігання корупції» поширюється на широке коло суб’єктів, а не лише на суддів. У разі наявності в Законі України «Про судоустрій і статус суддів» відсильної норми до Закону «Про запобігання корупції» статус суддів частково регулюватиметься не тільки Конституцією України та цим Законом, а й Законом України «Про запобігання корупції». Зокрема, в ньому визначатимуться окремі обов’язки суддів. Запропоновані зміни призведуть до порушення консолідації прав та обов’язків судді, які наразі закріплені у спеціальному законі.

На думку ВРП, також недоцільно вносити зміни до ст. 95 Закону «Про судоустрій і статус суддів», які передбачають проведення спеціальної перевірки стосовно кандидатів на посаду члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України за їхньою письмовою згодою, оскільки п. 12 ч. 4 ст. 95 Закону «Про судоустрій і статус суддів» передбачено, що особа, яка має намір бути призначеною членом Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, разом із відповідною заявою подає згоду на проведення спеціальної перевірки відповідно до закону.

Вища рада правосуддя вважає, що законопроект № 3448 підлягає доопрацюванню.

Ознайомитися з повним текстом рішення ВРП № 2013/0/15-20 можна за посиланням.

Читати далі

В тренді

Деякі питання діяльності центральних органів виконавчої влади у сфері культури
||
№ Документа: 434
Дата прийняття: 27.05.2020
Дата набрання чинності: 05.06.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає
Деякі питання діяльності центральних органів виконавчої влади у сфері культури
||
№ Документа: 434
Дата прийняття: 27.05.2020
Дата набрання чинності: 05.06.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає