Підготовка законопроекту про Держбюджет - без фінансово-економічних розрахунків | LexInform: Правові та юридичні новини, юридична практика, коментарі
Connect with us

Законодавство

Підготовка законопроекту про Держбюджет – без фінансово-економічних розрахунків

Дата публікації:

Набрав чинності наказ Міністерства фінансів України «Про внесення змін до Методики проведення фінансово-економічних розрахунків при підготовці проекту акта Кабінету Міністрів України та законопроекту, що вноситься у порядку законодавчої ініціативи Кабінетом Міністрів України на розгляд Верховної Ради України» від 6 грудня 2019 р. № 510.

Методику викладено у новій редакції, відповідно до якої фінансово-економічні розрахунки до проекту акта здійснюються головним розробником проекту акта або органом, який здійснює його підготовку, відображаються за формою згідно з додатком до цієї Методики, додаються до пояснювальної записки та є її невід’ємною частиною. Зазначені розрахунки до проекту передбачають визначення вартісної оцінки прямого та опосередкованого впливу проекту на надходження та витрати державного та/або місцевого бюджетів на середньостроковий період.

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

Фінансово-економічні розрахунки не здійснюються під час підготовки проекту закону про Державний бюджет України, Бюджетної декларації, змін до них, комплексних змін до Бюджетного кодексу України. Зазначені проекти разом із супровідними документами містять розрахунки з обґрунтуваннями, показники та відповідні пояснення щодо показників.

На першому етапі розробник проекту визначає відповідність проекту акта стратегічним цілям і пріоритетам, визначеним Програмою діяльності Кабінету Міністрів України, іншими стратегічними та програмними документами, здійснює аналіз і системне вивчення причини виникнення проблеми, розглядає різні підходи до її вирішення; розглядає альтернативні варіанти способів реагування на виявлені проблеми, що потребують вирішення.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

На другому етапі розробляються шляхи реалізації проекту акта. На основі всіх пропозицій та проведених консультацій із заінтересованими сторонами/органами розробник проекту приймає рішення щодо вибору та реалізації певного альтернативного варіанта, який забезпечить найкраще за строками та оптимальне ресурсне забезпечення досягнення стратегічної цілі.

На третьому етапі розробник проекту визначає очікувані результати реалізації акта, здійснює первинне оцінювання впливу на бюджет і визначає загальну вартість реалізації акта, заповнює перелік питань, передбачених фінансово-економічними розрахунками до проекту з метою визначення потреби заповнення форми зведених фінансово-економічних розрахунків реалізації акта.

За результатами проведених заходів (у разі заповнення форми зведених фінансово-економічних розрахунків) розробник проекту визначає перелік базових показників, необхідних для фінансово-економічних розрахунків проєкту акта.

Законодавство

Розблокувати інновації в галузі захисту рослин закликає бізнес

Опубліковано

on

От

Агрохімічний комітет Європейської Бізнес Асоціації звернувся до Президента України з проханням прискорити підписання прийнятого Верховною Радою Закону «Про внесення змін до статті 4 Закону України «Про пестициди та агрохімікати» щодо ввезення пестицидів на митну територію України» (законопроект № 2289), прийняття якого обумовлено нагальною потребою розблокувати наукові дослідження та державні випробування інноваційних засобів захисту рослин, які залишаються заблокованими вже більше п’яти років поспіль.

Читайте також: Україна може перетвориться на полігон з випробовування незареєстрованих хімічних речовин

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

Так, враховуючи особливості осінньої посівної та необхідність дотримання усіх встановлених законодавством процедур щодо ввезення та застосування зразків інноваційних ЗЗР для державних випробувань, надзвичайно важливо, щоб Закон почав застосовуватись до вересня цього року.

Нагадаємо, підтвердження закордонної реєстрації пестицидів стане непотрібним.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

У коротко- та середньостроковій перспективі очікується державна реєстрація та постачання на ринок України цілої низки інноваційних ЗЗР, які сприятимуть підвищенню урожайності, покращенню якості збіжжя та зниженню пестицидного навантаження на ґрунти та урожай, що, у свою чергу, позитивно вплине на конкурентоспроможність українського збіжжя як на внутрішніх, так і на зовнішніх ринках.

Читати далі

Законодавство

До 8 рокі позбавлення волі за подання недостовірних даних при реєстрації лікарських засобів

Опубліковано

on

От

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про внесення змін до Кримінального кодексу України та Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо удосконалення відповідальності за порушення встановленого порядку доклінічного вивчення, клінічних випробувань і державної реєстрації/перереєстрації лікарських засобів» № 5815.

Читайте також: До 23 800 грн штрафу за продаж лікарських засобів малолітнім

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

Зокрема новими ст.ст. 45-2, 45-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення пропонується встановити, що умисне порушення встановленого порядку доклінічного вивчення, клінічних випробувань лікарських засобів, – тягне за собою накладення штрафу у розмірі трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Читайте також: Держреєстр лікарських засобів уніфікують

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Умисне порушення встановленого порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів, – тягне за собою накладення штрафу у розмірі трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Нагадаємо, реклама лікарських засобів не має містити перебільшень.

Новою редакцією ст. 321-2 КК запропоновано встановити відповідальність за умисну фальсифікація результатів доклінічного вивчення, клінічних випробувань лікарських засобів, а також умисне подання до уповноваженого органу завідомо недостовірних відомостей щодо якості, безпечності чи ефективності лікарських засобів з метою їх державної  реєстрації/перереєстрації, якщо такі дії спричинили смерть потерпілого або інші тяжкі наслідки – у виді обмеженням волі на строк до п’яти років, позбавленням волі на строк від п’яти до восьми років із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк від двох до трьох років.

Читати далі

Законодавство

Кримінальна відповідальність за помилки в митних деклараціях є неприпустимою

Опубліковано

on

От

Європейська Бізнес Асоціації не підтримує проект Закону «Про внесення змін до Кримінального кодексу України та Кримінального процесуального кодексу України щодо криміналізації контрабанди товарів та підакцизних товарів, а також недостовірного декларування товарів» № 5420 та наголошує, що з контрабандою, як і будь-яким економічним злочином, слід боротися аналітичними, а не силовими методами, впроваджуючи фіскалізацію ланцюгів постачання замість імітації тотального, але неефективного контролю.

Читайте також: До дванадцяти років позбавлення волі за контрабанду підакцизних товарів

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

Так, представники бізнесу абсолютно не підтримують запровадження відповідальності за недостовірне декларування товарів, оскільки положення ст. 201-4 КК допускає можливість притягнення до кримінальної відповідальності навіть за неумисні помилки в митних деклараціях.

Передбачається також притягнення до кримінальної відповідальності лише за дії, спрямовані на незаконне переміщення товарів через митний кордон України поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю. Злочин вважатиметься закінченим незалежно від того, чи були товари незаконно переміщені через митний кордон України чи ні. Такі широкі формулювання в сукупності із відсутністю конкретизації дій, які кваліфікуються як злочинні, що, в свою чергу, потенційно просто розширює підстави для притягнення особи до кримінальної відповідальності.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Водночас, залишається незрозумілим, хто може бути притягнений до кримінальної відповідальності за такі злочини – керівник підприємства, декларант, митний брокер, перевізник тощо.

Читайте також: Криміналізація товарної контрабанди

На переконання бізнесу, рівень вартості предметів, що є об’єктами правопорушення, для притягнення до кримінальної відповідальності – 113 500 грн. (для підакцизних товарів – 56 750 грн.) – є необґрунтовано низьким, в той час як санкції – надмірними. При цьому відповідно до ст. 212 КК межа для настання кримінальної відповідальності за ухилення від сплати податків (якими по своїй суті також є і мито, ПДВ на імпорт, акциз) становить 3 405 000 грн несплачених податків. Тому санкції, передбачені у даному проекті, є досить суворими і потребують зменшення.

Також особливу стурбованість викликає той факт, що досудове розслідування вказаних кримінальних правопорушень може здійснюватиметься слідчими податкової міліції, до початку функціонування Бюро економічної безпеки України. Підслідність справ про економічну контрабанду необхідно визначити виключно за новоствореним Бюро економічної безпеки України.

Читайте також: Реанімація криміналізації контрабанди як визнання власного безсилля. Чому президентський законопроект не вирішить ситуацію?

Представники бізнесу наголосили, що до боротьби із «сірим» імпортом доцільно підійти ширше, зокрема запроваджувати ефективні заходи щодо: неможливості реалізації товарів без документів про їх походження (ланцюга поставки) особливо в рамках Інтернет-торгівлі; перешкоджання схемам мінімізації податків («піджаки», «посилки», «перерваний транзит» тощо); забезпечувати інституційний розвиток відповідних органів та підвищувати ефективність їх роботи.

Нагадаємо, повернути кримінальну відповідальність за контрабанду підакцизних товарів закликає АМУ.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

В тренді

Про внесення змін до Методики проведення фінансово-економічних розрахунків при підготовці проекту акта Кабінету Міністрів України та законопроекту, що вноситься у порядку законодавчої ініціативи Кабінетом Міністрів України на розгляд Верховної Ради України
||
№ Документа: 510
Дата прийняття: 06.12.2019
Дата набрання чинності: 07.02.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: 24.01.2020
Номер реєстрації в Мінюсті: 75/34358
Внутрішній номер документа: Немає

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2021
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Вже йдете? Перш ніж Ви підете ...

Запрошуємо до нашого каналу Telegram

Не варто пропускати жодної актуальної новини ;)
close-link
Про внесення змін до Методики проведення фінансово-економічних розрахунків при підготовці проекту акта Кабінету Міністрів України та законопроекту, що вноситься у порядку законодавчої ініціативи Кабінетом Міністрів України на розгляд Верховної Ради України
||
№ Документа: 510
Дата прийняття: 06.12.2019
Дата набрання чинності: 07.02.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: 24.01.2020
Номер реєстрації в Мінюсті: 75/34358
Внутрішній номер документа: Немає