Законодавство
Розширено перелік обов’язкових відомостей про публічні закупівлі
Набрав чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 08 серпня 2019 р. № 1341.
Наказом було конкретизовано та розширено інформацію про публічні закупівлі, яка формується в електронній системі закупівель, терміни, щодо автоматизованих робочих місць.
Абз. 2 п. 2 Порядку виклали у новій редакції – автоматизоване робоче місце замовника / централізованої закупівельної організації / учасника – електронний сервіс на авторизованих електронних майданчиках, який забезпечує створення, подання, обробку та оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі, створення, подання і зміну інформації та документів для участі у процедурах закупівель, одержання інформації та повідомлень про закупівлі, подання скарг до органу оскарження, обмін інформацією між замовником та ЦЗО, одержання і передання інформації та документів під час проведення моніторингу публічних закупівель в електронній системі закупівель через мережу Інтернет.
Додано пункт щодо автоматизованого робочого місця органів державного фінансового контролю.
Розширено перелік інформації про публічні закупівлі, яка формується в електронній системі закупівель (далі – інформація), а саме – інформація про закупівлі, яка підлягає оприлюдненню на веб-порталі відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”; повідомлення, які надсилаються учасникам в електронній системі закупівель; інформація та документи, що подаються замовниками до ЦЗО, для проведення в їх інтересах процедур закупівлі та закупівлі за рамковими угодами; інформація та документи, що подаються для участі у процедурах закупівель; інформація та документи, що створюються та подаються під час проведення моніторингу закупівлі; звернення та скарги, що подаються через електронну систему закупівель; рішення про прийняття скарги до розгляду, припинення розгляду скарги та про результати розгляду скарг, що розміщуються в електронній системі закупівель.
Відтепер розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних форм, реалізованих в електронній системі закупівель, з окремими полями та завантаження відповідних електронних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Також визначено порядок дій унесення та/або заповнення інформації через автоматизовані робочі місця у разі технічних збоїв.