Connect with us

Законодавство

Спецзасоби тимчасового ураження людини обов’язково досліджуватимуть

Набрав чинності наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Порядку розгляду матеріалів та проведення досліджень уповноваженими установами з визначення допустимих параметрів спеціальних засобів у частині їх фізичного, хімічного та іншого впливу на організм людини» від 29 жовтня 2018 р. № 1966.

Дослідженню підлягають спеціальні засоби тимчасового ураження людини, пригнічення чи обмеження її волі шляхом здійснення впливу на неї чи предмети, що її оточують, з чітким регулюванням підстав і правил застосування таких засобів.

Результати досліджень спеціальних засобів використовуються Заявниками під час виготовлення або модифікації засобу, визначення його тактико-технічних характеристик, підготовки технічної, технологічної та експлуатаційної документації, а також встановлення уповноваженими державними органами правил зберігання, носіння та застосування спеціальних засобів.

Для проведення дослідження спеціальних засобів Заявник повинен подати до установи:

  • заяву в довільній формі, де зазначається назва, вид засобу, його характеристики, дані про виробника, та інше;
  • документи про дослідження спеціального засобу, видані компетентними органами США, Швейцарії, Японії, Австралії, Канади, Європейського Союзу для застосування на території таких країн чи держав – членів Європейського Союзу, із зазначенням даних про реєстрацію засобів у таких країнах;
  • документи з підтвердження виробника, країни походження спеціального засобу;
  • примірники спеціального засобу.

Уповноважені установи протягом 10 календарних днів з дати отримання заяви та додатків до неї, вивчають подані документи та приймають рішення щодо можливості проведення дослідження.

Строки дослідження, умови, права та обов’язки сторін визначаються договором між уповноваженою установою і заявником.

Уповноважена установа під час проведення досліджень засобів іноземного виробництва, які застосовуються правоохоронними органами іноземних держав на їх території, повинна враховувати встановлені виробником та країною параметри,  зазначені в документах, виданих компетентними органами іноземних держав.

Після розгляду наданих матеріалів та проведення досліджень, уповноважена у відповідній сфері акредитації установа надає заявнику завірений звіт за результатами досліджень допустимих параметрів спеціальних.

Законодавство

ВРП підтримала реорганізацію Верховного Суду України та новий порядок формування ВККС

На офіційному веб-сайті Вищої ради правосуддя оприлюднено текст рішення ВРП № 1551/0/15-20 про надання консультативного висновку щодо проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та деяких законів України щодо діяльності Верховного Суду та органів суддівського врядування», який надійшов з Офісу Президента України.

Законопроектом, зокрема, врегульовуються нагальні питання щодо реорганізації Верховного Суду України та статусу суддів Верховного Суду України, визначення кількості суддів у суді, порядку формування Вищої кваліфікаційної комісії суддів України тощо.

У консультативному висновку ВРП зазначено, зокрема, що Конституційний Суд України, рекомендуючи Верховній Раді України невідкладно привести положення законодавства у відповідність до прийнятого рішення, фактично запропонував порядок його виконання через механізм законодавчого врегулювання, у тому числі й щодо припинення Верховного Суду України.

Крім того, ВРП підтримала норми законопроекту щодо формування Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, однак вважає за доцільне визначити принцип формування Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, де більшість її складу мають становити судді, відповідно до Висновку Венеційської комісії щодо змін до законодавчих актів, які регулюють статус Верховного Суду та органів суддівського врядування, прийнятого на її 121-му пленарному засіданні (Венеція, 6–7 грудня 2019 р.).

На думку ВРП, запропоновані законопроектом зміни дадуть змогу якнайшвидше сформувати Вищу кваліфікаційну комісію суддів України та, як наслідок, запустити процес добору, кваліфікаційного оцінювання суддів та вирішувати інші питання суддівської кар’єри.

З огляду на зазначене Вища рада правосуддя в цілому підтримує проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та деяких законів України щодо діяльності Верховного Суду та органів суддівського врядування» за умови доопрацювання його окремих положень.

Ознайомитись з повним текстом рішення ВРП № 1551/0/15-20 можна за цим посиланням.

Читати далі

Законодавство

Розмитнення євроблях без штрафів можуть знову продовжити

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про внесення змін до Митного Кодексу України щодо відповідальності за перевищення строку тимчасового ввезення на митну територію України транспортних засобів особистого користування» № 3539.

Пропонується доповнити розд. XXІ «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України пунктом 9-7, яким надати можливість особам, які ввезли транспортні засоби на митну територію України завершити митні формальності протягом 180 днів з моменту прийняття цього закону без застосування до них штрафних санкцій, а саме:

тимчасово, протягом 180 календарних днів з дня набрання чинності цим Законом не застосовується відповідальність за перевищення строку тимчасового ввезення транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення на митну територію України більше ніж на тридцять діб, а так само втрата цих транспортних засобів, у тому числі їх розкомплектування, що визначена ч. 6 ст. 481 цього Кодексу, та за перевищення встановленого ст. 95 цього Кодексу строку доставки транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення більше ніж на тридцять діб, а так само втрата цих транспортних засобів, у тому числі їх розкомплектування, що визначена ч. 6 ст. 470 цього Кодексу.

Читати далі

Законодавство

Визначено єдиний механізм проведення нагляду Держпрацею

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства у сферах охорони праці, промислової безпеки, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, праці, зайнятості населення, зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю, здійснення державного гірничого нагляду Державною службою з питань праці» від 20 травня 2020 р. № 383.

Визначені критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у:

  • сферах охорони праці, промислової безпеки, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, праці, зайнятості населення, зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю;
  • у сфері здійснення державного гірничого нагляду.

Ризики настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності у сферах охорони праці, промислової безпеки, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, праці, зайнятості населення, зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю визначено в додатку 1.

Ризики настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності у сфері здійснення державного гірничого нагляду визначено в додатку 2.

Віднесення суб’єктів господарювання до високого, середнього або незначного ступеня ризику у відповідній сфері державного нагляду (контролю) здійснюється з урахуванням суми балів, нарахованих за всіма критеріями, визначеними у додатках 3, 4, за такою шкалою:

  • від 41 до 100 балів – до високого ступеня ризику;
  • від 21 до 40 балів – до середнього ступеня ризику;
  • від 0 до 20 балів – до незначного ступеня ризику.

Планові заходи державного нагляду (контролю) здійснюються щодо суб’єкта господарювання, що віднесений до:

  • високого ступеня ризику – не частіше ніж один раз на два роки;
  • середнього ступеня ризику – не частіше ніж один раз на три роки;
  • незначного ступеня ризику – не частіше ніж один раз на п’ять років.

У разі коли за результатами планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) протягом останніх трьох років для суб’єктів господарювання, які віднесені до середнього ступеня ризику, та протягом останніх п’яти років для суб’єктів господарювання, які віднесені до незначного ступеня ризику, у суб’єкта господарювання не виявлено суттєвих порушень вимог законодавства та/або проведено аудит охорони праці, наступний плановий захід державного нагляду (контролю) щодо такого суб’єкта господарювання проводиться не раніше ніж через період часу, встановлений для відповідного ступеня ризику, збільшений у 1,5 рази. Зазначене положення не застосовується до суб’єктів господарювання, віднесених до високого ступеня ризику.

Періодичність проведення наступного планового заходу державного нагляду (контролю) щодо відповідного суб’єкта господарювання визначається, починаючи з дати закінчення планового періоду, в якому здійснювався захід державного нагляду (контролю).

Читати далі

В тренді

Про затвердження Порядку розгляду матеріалів та проведення досліджень уповноваженими установами з визначення допустимих параметрів спеціальних засобів у частині їх фізичного, хімічного та іншого впливу на організм людини
||
№ Документа: 1966
Дата прийняття: 29.10.2018
Дата набрання чинності: 02.01.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 23.11.2018
Номер реєстрації в Мінюсті: 1330/32782
Внутрішній номер документа: Немає

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2020
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про затвердження Порядку розгляду матеріалів та проведення досліджень уповноваженими установами з визначення допустимих параметрів спеціальних засобів у частині їх фізичного, хімічного та іншого впливу на організм людини
||
№ Документа: 1966
Дата прийняття: 29.10.2018
Дата набрання чинності: 02.01.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 23.11.2018
Номер реєстрації в Мінюсті: 1330/32782
Внутрішній номер документа: Немає