Законодавство
30 днів на розгляд справи щодо порушення правил реклами
Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу» від 10 листопада 2023 р. № 1178.
Новою редакцією Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. № 693, зокрема унормовано, що він визначає механізм накладення Держпродспоживслужбою та її територіальними органами на рекламодавців, виробників реклами та розповсюджувачів реклами штрафів за порушення законодавства про рекламу (крім штрафів, накладення яких належить виключно до компетенції Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, Антимонопольного комітету, КРАІЛ, Національного банку).
Підставою для розгляду справи про порушення законодавства про рекламу та накладення штрафу є протокол, що складається посадовими особами Держпродспоживслужби або її територіальних органів.
Читайте також: Публічні заходи і реклама мовою держави-агресора не допускаються, у тому числі в місцях проживання нацменшин
Рішення про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу, передбачені ст. 27 Закону України «Про рекламу», приймають Голова Держпродспоживслужби, його заступники, керівники територіальних органів Держпродспоживслужби та їх заступники.
Уповноважена особа розпочинає розгляд справи не пізніше трьох робочих днів з дня оформлення протоколу. Справа розглядається уповноваженою особою не пізніше 30 календарних днів з дня оформлення протоколу.
Сплата штрафу не звільняє суб’єкта реклами від усунення виявлених порушень вимог законодавства про рекламу.
Не сплачений у добровільному порядку штраф стягується в установленому законодавством порядку.