Законодавство
Держспецзв’язок не визначатиме регламенту роботи суб’єктів довірчих послуг
Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Положення про Адміністрацію Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України» від 19 вересня 2018 р. № 750.
Змінюване Положення про Адміністрацію (яка є одним з регуляторів сфери електронних довірчих послуг) затверджене постановою Уряду від 3 вересня 2014 р. № 411.
Одним із основних завдань Адміністрації Держспецзв’язку тепер є участь у формуванні та реалізації державної політики у сферах електронного документообігу (в частині захисту інформації державних органів та органів місцевого самоврядування), електронної ідентифікації (з використанням електронних довірчих послуг), електронних довірчих послуг (у частині встановлення вимог з безпеки та захисту інформації під час надання та використання електронних довірчих послуг, контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг) у відповідності новому Закону «Про електронні довірчі послуги», чим замінено реалізацію політки щодо скасованого електронного цифрового підпису.
Також за новою редакцією пп. 26 п. 4 Адміністрація погоджує регламенти роботи Центрального засвідчувального органу / центру, кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, а також надавачів таких послуг та юридичних осіб, ФОП, які мають намір надавати відповідні довірчі послуги. Варто зазначити, що до зміни цього підпункту, ним встановлювалися вимоги до регламенту робити органу, центру, тощо. Тепер вказані суб’єкти самостійно визначатимуть регламент роботи.
Попри те, Адміністрація встановлюватиме вимоги щодо безпеки та захисту інформації для кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг та їх відокремлених пунктів реєстрації (пп. 27 п. 4).
До того ж у відповідності новому Закону, послуги електронного цифрового підпису замінено по всьому тексту на довірчі послуги.
You must be logged in to post a comment Login