Законодавство
Гарячі лінії для туристів створюватимуть упродовж року
Мінекономрозвитку своїм наказом №1902 затвердило «План заходів з реалізації Стратегії розвитку туризму та курортів на період до 2026 року у 2018 році».
Пунктом 3 розділу 1 напряму «Безпека туристів» передбачається «створення “гарячих” телефонних ліній для приймання, ведення обліку звернень та скарг туристів, надання необхідної інформації з питань туризму, виклику допомоги». Виконавцями зазначені Мнекономрозвитку, МВС, ДСНС, МОЗ, обласні та Київська міська держадміністрації (за згодою).
Очікуваний результат – забезпечення негайного реагування на скарги туристів та вирішення проблемних питань. Строк виконання зазначений – протягом року.
Більшість з понад 60 пунктів Плану призначено до реалізації саме в такий строк: «протягом року». Якщо деякі заходи дійсно вимагають цілорічної уваги, приміром «розвиток мережі велосипедних доріжок» (п. 21), то організація колл-центру є цілком прогнозованим у часі.
У згаданому вже розділі розділу 1 напряму «Безпека туристів» пунктом 2 так само протягом року заплановано забезпечення «належного стану автомобільних доріг України державного значення; установлення вказівників до об’єктів туристичної інфраструктури, спорудження та облаштування зупинок туристичних автобусів та дорогах державного значення».
Не хотілося б, аби туристи чекали на можливість «виклику допомоги» стільки, скільки на дороги в «належному стані», бо кількість охочих відвідати країну напряму залежить від безпеки й організація ліній підтримки туристів не виглядає завданням, яке варто тягнути цілий рік.
You must be logged in to post a comment Login